?

Log in

No account? Create an account
JM: Young tilted head closeup

cyndrarae

Rebelling against Reality since 2003

v14.0


Previous Entry Share Next Entry
JM: Young tilted head closeup
cyndrarae

Fictional fuck meme

I got tagged by jadeadore  :D So here goes...

Name 15 fictional characters I'd have sex with (yeah, I'm a slut... aren't we all? LOL) and then tag 5 people to do the same

Random order.. kind of. Actually, random but After the first two, wait after first three. Ehhh.. yeah after the first four :p

Scott Summers (X-Men - First love)
Dean Winchester (Supernatural - *fans self*)
Jason Bourne (Bourne Trilogy)
Bruce Wayne (Batman Begins. I'd do Christian Bale as anything really.)
Angel (Buffy/Angel - esp. when he's Angelus heh)
Lestat deLioncourt (Vampire Chronicles, books only.)
Captain Jack Sparrow (Pirates - he'd be a riot in the sack)
Captain Steven Hiller (Independence Day. Fell in love with Will Smith after this. Who didn't? ;d)
Aragorn (LOTR)
Nathan Scott (One Tree Hill - Mostly undiscovered still but, he's so bloody hot!!)
Clark Kent (Smallville - He's so big and broad and hot now :p Didn't like him so much before S4)
Sidney Bristow (Alias. Yes I am aware she is a *coughs* she :D That is one hot woman people. Her and Geena Davis, whew!)
Aureliano José (One hundred years of solitude. Brief but torrid love affair. I used to fantasize I was Amaranta ;p)
The Man (John Hartnett in Sin City.. Fantasy sex with a stranger who happens to be a murderer? Yep, that's me)
Henry VIII (The Tudors. Oh cmon! I'm a Londoner, am entitled to one royal fucking fantasy at least :p)

And tagging EVERYONE!! :) Please post your dirty fantasy lists so I can reassure myself I'm not the only perv round here? Pretty please? :D:D


  • 1
Crud, now I have to do this one too. *grin*

Scott Summers
Wolverine
Clive Owen (from King Arthur OR Sin City) *drool*
Lestat and Louis (can't have one without the other)
Angel and Spike
Lindsey (man, he's hot)
Jim and Blair (sorry, but I want both at the same time!)
Russell Crowe (from Gladiator)
Bruce Wayne (amen to that about Christian Bale)
Lara Croft
Nathaniel and Asher (from Anita Blake series)

My brain hurts...that's all I can come up with now. *grin*

Yay you! :D I could have guessed the first two obviously. Lindsey from Angel? OMG HE IS HOT!! :) Chris Kane is like the quintessential bad boy.. and esp. with that smirk OMG :D


  • 1